Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
За результатами анкетування
“Анкета опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду”
(Додаток 6 Рішення РСУ №5)
В опитуванні приймали участь 3% респондентів віком від 18 до 25 років; 64% респондентів віком від 26 до 39 років; 27% респондентів віком від 40 до 59 років; 6% респондентів віком від 60 років і старше.
81% від опитуваних мають повну вищу освіту, 12% -базову вищу освіту, 6%-середню та неповну середню освіту.
Повну вищу юридичну освіту мають 73% респондентів.
92% опитуваних мешкають в населеному пункті за місцем розташування суду, 8%-в іншому населеному пункті.
На наступне запитання №6 «У суді Ви представляєте...», 36% респондентів відмітили «1», 55% респондентів зазначили «2», 9% респондентів зазначили «3».
На запитання №7 «Ви вважаєте себе...», 6 3 % респондентів відмітили «3», 24 % респондентів зазначили «2», 6 % респондентів зазначили «1», 6 % респондентів відмітили «9».
На запитання №8 « Як часто Ви були учасником судового процесу», 75% респондентів відмітили «3», 12 % респондентів зазначили «2», 9% респондентів зазначили «1».
На запитання №9 «В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь?», 60% респондентів відмітили «1», 6% респондентів зазначили «2», 6% респондентів зазначили «3», 3% респондентів відмітили «5», 9% респондентів зазначили «1» і «2», 3% респондентів зазначили «1» і «3», 3% респондентів відмітили «1», «2», «3» та «5», 6% респондентів зазначили всі варіанти відповідей.
На запитання №10 «На якій стадії розгляду перебуває Ваша справа?», 51% респондентів відмітили «2», 33% респондентів зазначили «3», 9% респондентів зазначили «4», 3% респондентів відмітили «1».
На запитання №11 «Який ступень Вашої обізнаності з роботою судів та суддів в цілому?», 51% респондентів відмітили «4», 33% респондентів зазначили «3», 12% респондентів відмітили «2», 3% респондентів зазначили «9».
На запитання №12 «Оцініть, будь ласка, якість роботи суду», 57% респондентів відмітили «5», 15% респондентів відмітили «4», 7% респондентів зазначили «9», 6% респондентів зазначили «3», 6% респондентів відмітили «2», 3% респондентів зазначили «1».
Другий блок завдань.
Доступність суду.
На запитання: «чи легко Вам було знайти будівлю суду» - 69% зазначили «5», 15% зазначили «4», 9% зазначили «9», 3% зазначили «3», 3% зазначили «1»; «чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом» - 51% зазначили «5», 30% зазначили «4», 12% зазначили «9», 3% зазначили «2», 3% зазначили «1»; «чи зручно паркувати автомобіль» - 51% зазначили «5», 15% зазначили «4», 15% зазначили «9», 12% зазначили «3», 6% зазначили «1» ; «чи зазнавали Ви певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони» - 100% респондентів зазначили «Ні»; «чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду» - 33% зазначили «3», 21% зазначили «5», 21% зазначили «1», 12% зазначили «4», 9% зазначили «2», 1% зазначили «9»; «чи завжди вдавалося додзвонитися та отримати потрібну інформацію» - 54% зазначили «5», 24% зазначили «4», 6% зазначили «3», 6% зазначили «2», 6% зазначили «9», 3% зазначили «1»; «чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді» - 69% зазначили «5», 12% зазначили «4», 6% зазначили «2», 6% зазначили «9», 3% зазначили «3», 3% зазначили «1»; « чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката та юриста» - 36% зазначили «9», 18% зазначили «4», 18% зазначили «3», 12% зазначили «5», 12% зазначили «1», 3% зазначили «2».
В розділі «Зручність та комфортність перебування в суді»
Н питання : Чи характерно для приміщень суду: «достатність зручних місць для очікування, оформлення документів,підготовки до засідання» - 36% зазначили «3», 21% зазначили «4», 18% зазначили «5», 12% зазначили «2», 12% зазначили «1»; «вільний доступ до побутових приміщень(туалетів)» - 57% зазначили «5», 15% зазначили «4», 12% зазначили «1», 9% зазначили «3», 6% зазначили «9»; «чистота та прибраність приміщень» - 54% зазначили «5», 27% зазначили «4», 6% зазначили «3», 6% зазначили «1», 3% зазначили «2», 3% зазначили «9»; «достатність освітлення» - 33% зазначили «5», 33% зазначили «4», 24% зазначили «3», 3% зазначили «2», 3% зазначили «1», 3% зазначили «9».
На запитання : Чи повною мірою задовольняє Вас наявність у суді інформації щодо: «розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень» - 45% оцінили на «5», 30% оцінили на «4», 15% оцінили на «3», 6% оцінили на «2», 3% оцінили на «1»; «правил доступу в суд та перебування в ньому» - 60% оцінили на «5», 30% оцінили на «4», 3% оцінили на «3», 3% оцінили на «2», 3% оцінили на «1», 3% зазначили «9»; «справ,що призначені до розгляду» - 60% оцінили на «5», 21% оцінили на «4», 6% оцінили на «3», 6% оцінили на «1», 3% оцінили на «2», 3% зазначили «9»; «зразків документів» та «порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розмірі платежів» - 63% оцінили на «5», 21% оцінили на «4», 6% оцінили на «3», 3% оцінили на «2», 3% оцінили на «1», 3% зазначили «9»; «чи користувались сторінкою суду в мережі інтернет?» - 81% відповіли «Так», 18% відповіли «Ні»; «чи знайшли на сторінці потрібну інформацію» - 63% зазначили «5», 12% зазначили «4», 3% зазначили «3», 21% зазначили «9».
На запитання : Сприяння роботи працівників апарату суду та Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами доброзичливість,професіоналізм: 78% оцінили на «5», 15% оцінили на «4», 3% оцінили на «2», 3% оцінили на «1».
На запитання в розділі «Дотримання строків судового розгляду» : «чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по Вашій справі?» - 36% оцінили на «4», 27% оцінили на «5», 18% оцінили на «3», 12% оцінили на «1», 3% оцінили на «2»; «чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?» - 54% оцінили на «5», 24% оцінили на «4», 9% оцінили на «3», 3% оцінили на «2», 6% зазначили «9»; «чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи?» - 45% оцінили на «5», 33% оцінили на «4», 9% оцінили на «3», 6% оцінили на «1», 3% оцінили на «2»; «чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки/ перенесення слухань у розгляді Вашої справи?» - 45% оцінили на «5», 21% оцінили на «4», 15% оцінили на «3», 6% оцінили на «1», 3% оцінили на «2», 6% зазначили «9».
На запитання в розділі «Сприйняття роботи судді» : «неупередженість та незалежність» - 57% оцінили на «5», 21% оцінили на «4», 6% оцінили на «3», 3% оцінили на «1», 9% зазначили «9»; «конкретність, доброзичливість, ввічливість» - 84% оцінили на «5», 6% оцінили на «4», 3% оцінили на «1», 3% зазначили «9»; «незалежна підготовка до справи та знання справи» - 75% оцінили на «5», 9% оцінили на «4», 6% оцінили на «3», 3% оцінили на «1», 3% зазначили «9»; «надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію» - 75% оцінили на «5», 18% оцінили на «4», 3% оцінили на «1»; «дотримання процедури розгляду» - 78% оцінили на «5», 6% оцінили на «4», 6% оцінили на «3», 3% оцінили на «1», 6% зазначили «9».
На запитання в розділі «Судове рішення (якщо розгляд справи завершено)»: «чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь» - 45% зазначили «Так», 9% зазначили «Ні», 6% відсотків відмітили «Так» і «Ні», 27% нічого не зазначили, 12% зазначили «9»; « чи отримали Ви рішення по справі» та «чи вчасно Ви отримали рішення» - 57% зазначили «Так», 9% зазначили «Ні», 33% респондентів нічого не зазначили; «чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?» - 42% оцінили на «5», 9% оцінили на «4», 3% оцінили на «3», 3% оцінили на «2», 3% зазначили «9», 39% нічого не зазначили; «чи було рішення добре обґрунтованим» - 30% оцінили на «3», 24% оцінили на «4», 3% оцінили на «3», 3% зазначили «9», 39% нічого не зазначили.
В розділі Вкажіть загальну кількість : «судових засідань, що відбулися по Вашій справі» - відповіді зазначили від 1 до 10; «судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду» - відповіді зазначили від 1 до 3; «візитів до суду, що не були пов’язані з участю в судових засіданнях – від 1 до 11.
В блоці «Зміни та рекомендації» на запитання «які виміри якості слід покращувати в першу чергу, коли мова йде про підвищення якості роботи суду», загалом зазначили про підвищення рівню строків судового розгляду.
На додаткове запитання, які конкретні зміни необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні респонденти зазначали побажання збільшити кількість суддів.
На додаткове запитання, чи наявні матеріально-технічні ресурси забезпечують потреби працівників суду для ефективного виконання своїх обов’язків, певна кількість респондентів, яка відповіла на це запитання, зазначила «Так» (30% від загальної кількості респондентів, які приймали участь в опитуванні), друга частина респондентів зазначила «Ні» (54 % від загальної кількості респондентів).
На додаткове запитання, яким було Ваше враження від візиту до суду сьогодні, порівняно з Вашими очікуваннями - 63% респондентів зазначили відповідь «відповідають очікуванням», 30% респондентів зазначили відповідь «кращі, ніж очікував», 6% респондентів зазначили відповідь «гірші, ніж очікував».
На два останні додаткові запитання (№57,№58), чи змінилась якість роботи суду загалом; чи відчули Ви певні зміни в організації роботи цього суду після запровадження автоматизованої системи діловодства, - кількість респондентів з тих, хто виявив бажання відповісти на додаткові запитання, зазначили, що значно покращилась діяльність суду (24% від загальної кількості), 57% респондентів зазначили, що позитивні зміни відчули.
Прес-секретар Корабельного районного суду м. Миколаєва